Επιτροπή Ερευνών Π.Ι.

Παρουσίαση Προγραμμάτων

Η παρούσα ενότητα παρουσιάζει βασικά στοιχεία των προγραμμάτων που διαχειρίζεται ο Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.  

GAINING ACADEMIC TEACHING EXPERIENCE FOR YOUNG PHD SCIENTISTS AT THE UNIVERSITY OF IOANNINA 2018-2019
Κωδ. Έργου Επ. Ερ. 82387 Κωδ. MIS 5029877
Καθηγητής Ρίζος Ιωάννης
01-10-2018
31-12-2019
865.150,00 €
Ε.Σ.Π.Α. 2014-2020, Τομεακά ΕΠ, ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» - Τομέας Εκπαίδευσης, Απόκτηση Ακαδημαϊκής Εμπειρίας (2018 - 2019)

Το φυσικό αντικείμενο της Πράξης αφορά στην Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας από Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού, μέσω της διδασκαλίας μαθημάτων σε επιστημονικά πεδία των Τμημάτων του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Ειδικότερα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων κατά το Ακαδημαϊκό έτος 2018 - 2019 αντιστοιχούν συνολικά 65 θέσεις ωφελουμένων.
Σχετική Ιστοσελίδα Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος:
http://www.rc.uoi.gr/index.php/nea-anakoinoseis/proskliseis-erevniton/2385-prosklisi-ekdilosis-endiaferontos-14368-2018

Στόχοι της Πράξης είναι οι ακόλουθοι:
• Η πρόσληψη Νέων Επιστημόνων Κατόχων Διδακτορικού, στους οποίους θα ανατεθεί η διδασκαλία μαθημάτων
• Η Απόκτηση ακαδημαϊκής εμπειρίας νέων επιστημόνων κατόχων διδακτορικού

Αναμενόμενα Αποτελέσματα της Πράξης είναι τα ακόλουθα:
• Η Απόκτηση ακαδημαϊκής εμπειρίας νέων επιστημόνων κατόχων διδακτορικού
• Η Ολοκλήρωση διδασκαλίας μαθημάτων

GAINING ACADEMIC TEACHING EXPERIENCE FOR YOUNG PHD SCIENTISTS AT THE UNIVERSITY OF IOANNINA 2017-2018
Κωδ. Έργου Επ. Ερ. 82166 Κωδ. MIS 5008011
Καθηγητής Ρίζος Ιωάννης
01-10-2017
31-12-2018
368.000,00 €
Ε.Σ.Π.Α. 2014-2020, Τομεακά ΕΠ, ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» - Τομέας Εκπαίδευσης

Το φυσικό αντικείμενο της Πράξης αφορά στην Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας από Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού, μέσω της διδασκαλίας μαθημάτων στα Τμήματα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Ειδικότερα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων κατά το Ακαδημαϊκό έτος 2017 - 2018, αντιστοιχούν συνολικά 80 θέσεις διδασκόντων.
Σχετικές Ιστοσελίδες Προσκλήσεων Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος:
http://www.rc.uoi.gr/index.php/nea-anakoinoseis/proskliseis-erevniton/2049-prosklisi-ekdilosis-endiaferontos-12889-2017
http://www.rc.uoi.gr/index.php/nea-anakoinoseis/proskliseis-erevniton/2182-prosklisi-ekdilosis-endiaferontos-1423-2018

Στόχοι της Πράξης είναι οι ακόλουθοι:
• Η πρόσληψη Νέων Επιστημόνων Κατόχων Διδακτορικού, στους οποίους θα ανατεθεί η διδασκαλία μαθημάτων
• Η Απόκτηση ακαδημαϊκής εμπειρίας νέων επιστημόνων κατόχων διδακτορικού

Αναμενόμενα Αποτελέσματα της Πράξης είναι τα ακόλουθα:
• Η Απόκτηση ακαδημαϊκής εμπειρίας νέων επιστημόνων κατόχων διδακτορικού
• Η Ολοκλήρωση διδασκαλίας μαθημάτων

GAINING ACADEMIC TEACHING EXPERIENCE FOR YOUNG PHD SCIENTISTS AT THE UNIVERSITY OF IOANNINA
Κωδ. Έργου Επ. Ερ. 82028 Κωδ. MIS 5001021
Καθηγητής Ρίζος Ιωάννης
01-10-2016
30-09-2017
306.807,68 €
Ε.Σ.Π.Α. 2014-2020, Τομεακά ΕΠ, ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» - Τομέας Εκπαίδευσης

Το φυσικό αντικείμενο της Πράξης αφορά στην Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας από Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού, μέσω της διδασκαλίας μαθημάτων στα Τμήματα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Ειδικότερα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων κατά το Ακαδημαϊκό έτος 2016 - 2017, αντιστοιχούν συνολικά 80 θέσεις διδασκόντων.
Σχετικές Ιστοσελίδες Προσκλήσεων Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος:
http://www.rc.uoi.gr/index.php/nea-anakoinoseis/proskliseis-erevniton/1753-prosklisi-ekdilosis-endiaferontos-12957-2016
http://www.rc.uoi.gr/index.php/nea-anakoinoseis/proskliseis-erevniton/1910-prosklisi-ekdilosis-endiaferontos-3268-2017

Στόχοι της Πράξης είναι οι ακόλουθοι:
• Η πρόσληψη Νέων Επιστημόνων Κατόχων Διδακτορικού, στους οποίους θα ανατεθεί η διδασκαλία μαθημάτων
• Η Απόκτηση ακαδημαϊκής εμπειρίας νέων επιστημόνων κατόχων διδακτορικού

Αναμενόμενα Αποτελέσματα της Πράξης είναι τα ακόλουθα:
• Η Απόκτηση ακαδημαϊκής εμπειρίας νέων επιστημόνων κατόχων διδακτορικού
• Η Ολοκλήρωση διδασκαλίας μαθημάτων